Jeres idé var at realisere verdens længste sænke-tunnel: Femern Bælt-forbindelsen
Vi leverer supportmodulerne til armeringsjernet i tunnelelementernes betonkonstruktion. Det sikrer en effektiv og ensartet fremstilling af alle 89 tunnelelementer.
Sådan hjælper vi Femern Link Contractors
Vi har bidraget med vores erfaring inden for store anlægsprojekter og bragt vores værdibaserede ydelser i spil, herunder fuldautomatiseret profilvalsning kombineret med moderne svejseceller og sikring af kvaliteten samt koordinering af den daglige logistik
hele vejen frem til Rødbyhavn on-site just-in-time.
Det hele styret af dedikerede projektledere, kundesupportere, operatører og logistikmedarbejdere på tværs af alle vores afdelinger.
Med investering i fuldautomatiserede svejseceller muliggør vi 800 svejsemeter i døgnet. Dermed er den nødvendige kapacitet sikret for at kunne servicere Danmarks historiens største anlægsprojekt.
Supportmodulerne til de 89 standardtunnelelementer består tilsammen af 711 stålsegmenter og vejer ca. 30.000 t.
I de 711 segmenter indgår der 180.000 svejste rammer. Et tunnelelement er 217 m langt, 42 m bredt, 10 m højt og vejer 73.500 t.